Oykuzey
Doğum sonrası kanamalardan dolayı ölümlerden döndüm. Bebeğim 4150 gr. doğdu ve makat geliş olduğu için spinal sezeryan oldum. Ne doğumda ne de takip eden iki gün boyunca bebeğimi göremedim. Zannediyorum doğar doğmaz yoğun bakıma alındı. Solunum sıkıntısı olduğunu, oksijen takviyesi yapıldığını söylediler. Hastanede olduğum ilk gün diğer odalardan bebek sesleri gelirken benim bebeğim yanımda yoktu ve kan kaybından ölmek üzereydim. Çektiğim ağrı sızı, hem kendi adıma hem bebeğim adına yaşadığım endişe, korku ve çaresizliğin tarifi yok.
Velhasıl bir çok sıkıntılı durumdan sonra 5. günün akşamında taburcu olduk. Evimize 1,5 saat uzaklıktaydık. Evde bizi bekleyen, farklı şehirlerden gelmiş annem, ablam, yeğenim ve kayınvalidem vardı. Tedirgin bir şekilde sürekli arıyorlardı durumu öğrenmek için. Taburcu olduğumuzu söylemedik sürpriz yapmak için. Taksi çağırdık ve koyulduk yola. O an ki duygularımı tarif etmeme kelimeler yetmez... sonunda evimize gidiyorduk çok şükür. Ve geldik.. Evimizin kapısı süslenmişti pembe pembe, çok duygulandım. Kayınvalidem kapı süsü satın almış ve süslemiş kapıyı, müthiş bir heyecanla bekliyorlardı bizi. İçlerine doğmuş gibi ahh şimdi kapı çalsa da gelseler diyorlarmış gün boyunca. Zile bastık açtılar kapıyı, saat biraz geç olduğu için kapıyı çalanın biz olduğumuzu anlamış olsalar gerek ki hepsi kapıda belirdi, bizi görünce herkes ağlamaya başladı. Hemen kızımı verdim kucaklarına. Devamı malum herkesin yaşadığı gibi yorgunluk, şaşkınlık, heyecan ve çokça mutluluk...
Allah isteyen herkese nasip etsin.
Allah evlatlarımıza sağlıklı sıhhatli ömürler nasip etsin.
ZeynepArden
adm
Bizim evde ilk günümüz olamadi erken dogum oldu ve hergunumuz hastanede gecti
adm
ZeynepArden doğumun ilk gününü değil eve geldiğimiz ilk günü yazacağız.
MSG102915
Ezgi38 sağlıklı olsun canı içinde olsun hepsi geride kalıyor ben çok ağlardım çok küçük çok zayıf diye şimdi maşallah bütün kıyafetleri oluyor. Kıyafet konusunda avantajlıyız uzun süre giyiyorlar. 😂 Üzülme küçük doğan bebekler daha çabuk toparlıyormuş. 40 çıksın bak gör ele avuca gelir hemen. Şimdi bize şebeklik yapıyo kahkaha atıyo. Babam hastaneye geldiğinde tavşan yavrusu gibi demişti bana çok gülmüştüm. Sık sık emzir ama saat bekleme her ağladığında yeni emzirdim aç değil deme ver rahatlar sana ihtiyacı var onun.
😘
Ezgi38
MSG102915 teşekkür ederim 🙂
Mliya
Ilk gun.. 4.5 yasinda kizim abla olmus ve buyuk aile olmustuk .. Zaten gozlerini acamiyordu acti ve besigine eve bakti :) sanki yeni dogan degilde koca bir kiz di .. ne anliyorsun annem neye bakiyorsun dedim kapatti gozlerini.. Bende inanilmaz bir heyecan mutluluk .. ve o an kulagina fisildadim evin3 hosgeldin ablan ve baban buyumeni izleyecegiz. Umarim seni dunyaya getirdigim icin asla pisman olmassin.. Rabbimin emanetine sahip çıkarım ve seni evlenene kadar gorebiliyim :) diyerek aglamistim... Ablasi anne cok guzel minnacicik diyerek ona mama hazirladi hemen oyun hamurundan :))) esim deliler gibiydi :) kizlarim var benim iki kizim var benim diye diye sabahlamistik. Basimda uyumadan beklerdi sancim oldugundan .cok cook cok guzeldi.. Rabbim olmayan herkese nasip etsin... Anne olabilen herkese..
ZeynepArden
adm biz evimizde hic vakit geciremedik hep hastanede oldugumuz icin
EmirinAnnesi
İlk gün evimize oğlum eşim ben ve hep yanımızda olan oğluşumun bitanecik teyzesi ve dayısıyla geldık gece de hastanede bızımle kaldılar saoldunlar mahalleye ıkı araba korna çalarak düğün havasıyla geldık aylardır beklediğimiz Emirimize kavuştuğumuz için çok mutluyduk dualar ederek evimize kucagımda kuzumla gırdım nereye koydam nasıl tutsam da incilmese kuzucum diyordum nerdeyse pamuklara saracağım derken daha kendımıze gelmeden 1 saat olmadan hastaneye gelmeyen görümcem cümbür cemaat geldi hayda bı curcuna bıtkınlıkten dusecek gıbı bır ben neyse annem kaynanam falan bız baya bı kalabalık olduk sonunda bebeğimi alıp yatak odasına gectım emzirip uyutmaya...... Bebeğimiz uyurken biz de eşimle iki yanına uzanıpminik ellerını tutup uzun uzun bakıp sevmıştik bu bizimmi kavustukmu dıye .....Biz artık 3 kişiydikkk. Şükürler olsun
Pembepapatya
Her son yeni bi başlangıçtı.Sedyeyle acil sezeryana alınmak için ameliyathanenin yolunu tutmuştuk.Gözlerim ağlamamak için baya mücadele vermişti.Bi ilk yaşıyacaktık birlikte sonunu kestiremiyorduk ya korksak mi mutlu mu olsak mesela.Epidural için iğneyi beklerken göbeğine baktığımdaki hislerimi unutamam.Bi daha ayni bedende olamayacaktık onu en koruduğum en güvende olduğunu bildiğim yer orasıydı ya.Şimdi doğunca nasıl sarıp sarmalardım ki hem ona güzel bakabilir miydim.sahi o demişken kime benziyodu acaba erken doğunca sağlık sorunu olur muydu olmazdı ya olsa doktorum derdi 36 hafta 3 gün çokta erken degil benim kızım güçlüdür hem.Bunları düşünürken soğuk soğuk ilacin yayılışını hissettim vücudumda.Artik herşey başlamıştı beynimde sesler düşünceler uçuşuyordu.Ve beklenen an minik kızım dünyaya geldi prensesim o ince aglamasiyla..Sahi bebekler bu kadar güzel ağlar miydi?Hemen o soruyu sordum her anne gibi.Bebek iyi mi? çok şükür ki iyidi miniğim hemşire getirdi öptüm öptüm onu oh mis kokulum canım kızım.İçimden ona bi sürü dualar ettim.Sedyede yatiyorum birileri karnımı çekistiryor beli ama ben huzurluyum minigim sağlıkla doğdu ya daha ne ister ki bi anne.Evet Hafsam karnimda değilsin artık ama bi omur kalbimdesin..
AlpBebek
adm Sezaryen Doğum sonrası gerçekten çok zordu. Bebeğimin bana ait olduğunu hissettirecek olan emme olayında hüsrana uğramış olduğum ve inanılmaz ağrılarla yürüyemediğim için bebeğimin varlığını pek hissedememiştim. Eğer anneciğim olmasaydı nasıl başa çıkardım bilmiyorum. Aslında evdeki ilk günüm, hem bebeğe bakıp hem yemek yapıp hem temizliği halledip hem de misafirleri ağırlayan annemin hayatımda ne kadar önemli olduğunu fark etmemi sağladı. Minik oğluşum ise şu an 9 aylık ve aramızda müthiş bir bağ var. Zor günler geride kaldı ve bebişimle çok mutluyum 🤗👶🏻
Simgekuzeyaras
Kuzey Aras 34 haftalık doğdu o yüzden 4 günlük bi küvez maceramız oldu 4 günün geçmesini evde 4 gözle bekledim sadece 15 dakika görebiliyordum sadece ne kokusunu duymuştum nede ona dokunabilmiştim ama yinede görmek bile paha biçilmez bi duyguydu canımın parçası karşımdaydı ya yetiyordu. Sonra kurban bayramının 1. Günü emzirebilirsin sonrada odaya alırız dediler sabah kahvaltısındaki o ağustos sıcağında olan hava bi anda yerini mevsimin sıcağına bırakıverdi herkes nasıl mutlu anlatamam gittik saatlerce kapıda bekledik çıkmasını ve sonunda erkenci kuşum kucağımdaydı Allahım o nasıl güzel koku hastanede kaldığımız 2 gün boyunca hiç uyumadım yanımdan yine gider korkusuyla kucağıma alamadım incitirim korkusuyla. Evimize geldiğimizdeyse hiç kucağımdan bırakmadım çünkü aylarca beklediğim artık kollarımdaydı bin bir türlü zorluğa küçücük yüreğiyle bedeniyle göğüs germişti ve benimle olmayı seçmişti ben nasıl ondan bi saniye ayrı kalabilirdim ki 💙
[silindi]
Sezaryen doğum olduğu için 2 gün hastanede kalmamız gerekiyordu. Hastanede yenidoğan hemşirelerinin ilgilenmesi sürekli hayırlı olsuna gelen insanlar derken insan hiç birşey anlamıyor. O yüzden biran önce evimize gitmek istiyordum ki kızımla sadece ben ilgileneyim o hastane kalabalığından kurtulalım. Annem ve kız kardeşim yanımda kalmışlardı hastanede eşimde bizi almaya geldi. Eve geldiğimizde çok tuhaf bir histi tarifi yok yani. Ne yazık ki gece yarısı ateşi yükseldi kan uyuşmazlığından dolayı sarılık riski çok yüksekti ve korktuğumuz şeyde oldu. Apar topar hastaneye gittik 2 gün yenidoğan yoğun bakımda kaldı fototerapi verdiler. Ben ve eşim sürekli hastanedeydik onu görmek için yoğun bakıma girdiğim anları unutamıyorum bir sürü minicik bebek hepsi annesinden uzak ağlıyorlar bizim kızda uyuyordu mışıl mışıl 2 günde olsa çok zordu. Neyse ki çabuk toparladı ☺ şimdi yerinde durmuyor hepsi iyide olsa kötüde olsa minik birer anı olarak kalacaklar.
ikizlerim
Evde ilk günümüz unutmayacagım kötü anilar arasina girdi .ikiz gebeligim boyunca yasadigim stresi bi kenara birakip kizlarimi 28.08.2018 de dunyaya getirdim hersey guzel iki gun sonra evimize annem ben esim eltim hastaneden geldik bebeklerimi pusetleriyle beraber odalarrina biraktik uyuyup odalarini tanisin diye ve kapi caldi kaynanam ve kayin babam elinde yemek bes karis suratla iceri girdi neyse yemekleri tezgaha koydu ama ne bana ne cocuklara bakti afra tafra iki kap yemek yapmis diye sonra evde durduk yere kavga cikardi kiyamet koptu bagirip cagirip agliyo kendini yerden yere vuruyo neler oldugunu anlayamadim annem dayanamayip evden gitti ben aglaya aglaya banyoya girdim ciktigimda kimse kalmamisti evde cocuklarim geceye kadar pusette kaldilar alamadim kucagima sabaha kadar ne esim ne de ben uyuduk uzuntuden o gun bugundur sütüm gitti gelmedi. ..Allaha havale ediyorum😢😢
Helin
ikizlerim derdi neydi kaynanin buna benzer bir olay bende yaşadım benimki daha kotuydu
Betlll
adm hastaneden çıktık eve kızımı kucağıma verdiler eve girene kadar hiç kimseye vermedim hep kucağımda taşıdım ☺️ Eve girdik zor bi doğum olduğu için hemen yatmak zorunda kaldm girer girmez ağustosun ortasında evin bütün kapılarını camlarını kapattırdım üşümesin diye millet sıcaktan pişti tabi 😂 annem hemen ilk banyosunu yaptırdı sütün gelmediği için mecbur mama içti 😔 beşiğinde yatıyodu okdr ağrı çekmeme rağmem dakka başı kalkıp kalkıp bakıyodum acba uyuyomu bişey oldumu nefes alıyomu diye 😅😅
ikizlerim
[bilinmeyen] malesef benim dusundugum sebep bu
SameTuba
adm
adm Merhaba bebeğimle ilk günümü hiç unutamıyorum dün gibi ama mutluluk bi yana hep moral bozuklukları da var. Ben ailemle aynı şehirde yaşamıyorum. Ailem hastanede bizi görüp gittiler. Çok duygulu anlar yaşadım ama doğumhanede doğumhaneden tam bir kargaşanın içinde düştüm. Eşimin sülalesi odadaydı. Oğlumla ve eşimle başbaşa kalıp duygusal anlar yaşamak istedim halbuki... neyse eve geldik yine eşimin sülalesi geldiler telefonlar susmadı. İlk 3 gün falan sütüm çok az geldi bebek tutmuyor ağlamaktan kıpkırmızı her kafadan ses çıkıyor. Ben emzirmeye çalışıyorum eşimin halası karşıma oturmuş bu göbek böyle sarkıyor muydu diyor kayınvalidem teldeki herkese sütü yok diyor eşim kadınlardan yanımıza yaklaşamıyor 30 günümüz böyle geçti diyebilirim. Hep kayınvalidemle çakıştık hala da çakışıyoruz. Aslında tatlı çekirdek aileyi birazcık yalnız bıraksalar sevsek koklasak oğlumuzu bi ağlasak bi gülsek daha hoş olmaz mıydı? Yok bu 4. 5. kişiler ille burnumuzdan getirmeli en güzel anlarımızı... Neyse oğlum 7 aylık şu an bir hafta eşim yok evde yalnızız kayınvalidem geleyim diyor o günün travması mıdır nedir asla gelmesini istemiyorum ya
Sanemkrdmn
2prenses yaa çok duygulandım😔 Rabbim hepimizin evlatlarını korusun kötü günlerini göstermesin sağlıkla büyütelim inşallah💙
2prenses
Sanemkrdmn aminn canımm sağol ❤😍
Annekuzusu
Benim evde ilk günüm resmen travmaydı. Doğumumdan daha çok gerilmiştim.. hastenede iki gün kaldım haliyle annem Ve ablamla benimle birlikte kalmıştı.. neyse doğum yaptım kuzuma sonra eve geldik ve annemle ablama çok uykusuz ve yorgun kaldıkları için evlerine gitmelerini kayınvalidemin bu gece bende kalacağnı söyledim söylemez olaydım.. normal doğum yaptım dikişler haliyle acıyor sonuçta ilk gün kayınvalidemin bu kadar beceriksiz olacağını düşünemedim bütün gece boyunca bebeğin gazını ben çıkardım bezini ben değiştirdim.. bide zaten çok sinirliyim çok zor bi doğum geçirdim bi yandan ateş içinde terliyorum bi yandan hemen üşüyorum artık sinirden gece saat 4 de anne allah aşkına şu çocuğun bezini değiştir kalkamıyorum dedim.. ayy ben beceremem ki dedi.. en sonunda sen çocuklarının bezini nası değiştin dedim kaç sene oldu kızım unutmuşumdur dedi.. bende bırak bırak ben değişirim çocuğumun göbeğini düşürürsün şimdi dedim.. gerçekten artık çok sinirlendim dikiş yerlerim ayakta durmaktan şişti.. gece bebeğim her ağladığında uyanıp başıma geliyo bide ya anne niye geliyosun ki git uyu bişey yaptığın yok boşuna uykundan oluyosun demiştim..eşimi soracak olursanız ilk defa baba olduğu için bebeği kucağına almayı bile doğru düzgün beceremiyodu veremiyordum haliyle.. şuan ona hala o kadar gıcığım ki anlatamam.. sanki karşımda kayınvalidem değil de küçük bi çocuk varmış gibime geliyor!
Dorukegeninannesi
Evde ilk gün görümcelerim kardeşlerim annem kayınvalidem hepsi evde yemekler pişmiş ev temizlenmiş süslenmiş herkes heyecanla bizi bekliyor eve geldik oğlumuzla ben sezaryan oldum merdiven bile çıkamıyorum koltuğa oturamıyorum 10 gün sabah aksam iğne oldum tabi bide ilk hafta gelen gidene de ayrı sinir oldum göğüs uçları yara oldu denemedik yöntem kalmadı göğüs kalkanı kurtarıcım oldu oğlum karnını doyuramadığı için sürekli ağlıyor ben acıdan ağlıyorum canm yemek bile yemek istemiyor oğlumu ilk hafta hiç sevemedim bile ama ağrılar sızılar geçti hersey yoluna girdi çok şükür 🙏
Fehimesaglar
2prenses ayy gözümde canlandı resmen sağlıkla büyütün başka hiç bi derdiniz olmasın inşalllah 👋👋👋👋👋
2prenses
Fehimesaglar inşallah kuzummm çok sağol ❤😍
Ecebebek
[bilinmeyen] ayy cnm bnde benzer durumlar yaşadım kolostrum çok yağlı olduğu için bebek ememiyordu bnde süt sagma makinasinda çekip verdim enjektörle