2prenses okurken kendi yaşadıklarımı hatırladım. Gözyaşıma dur diyemedim... ben de aynı şeyleri yaşadım. Evime bebeğimle gelemedim. 3 gün yoğun bakımda 3 gün de normal odada kaldı.. erken doğmadı ama oksijensiz kalmıştı. Solunumu sıkıntılıydı. Bir de enfeksiyon kapmıştı karnımda. Yoğun bakımın kapısında bekledim çoğu kez. Emmek için giriyordum emmiyordu. Tutamıyordu. Doktora yalvardım Çıkarması için. Kucağıma bile alamadan yoğun bakıma alınmıştı. Doktorum emzirirsem odaya çıkaracağımı söyledi. Gittim geldim emmedi... 3.gün sonunda az da olsa tuttu. Hemşireye yalvardım lütfen çıkarsın annem yardım eder emziririm ben diye.
Doktor tamam normal odaya alın dedi. Ona bile dünyalar benim olmuştu. Okurken kendimi gördüm. Şimdi 3buçuk aylık ve sağlıklı bir oğlum var. Allah'ım tüm bebekleri korusun. Hastalık yüzü göstermesin. ❤️🙏