Ygzmomm hiç bı şeyin geçtiği yok tam tersi kötüleşiyor oglumda gerilik tespit edildi biran önce emar çekilmesi lazım ama bronşit yüzünden cekemiyoruz sürekli hasta kusuyor sabahtan akşama kadar aç fizik tedavi bir yandan hastane işleri bi yardan sanırım tükendim çünkü yetisemiyorum çaresizliğin dibindeyim haftanin her günü hergunu oğlum iyi olsun diye hastanelerde çabalıyorum ama nerde hata yapıyorum bilmiyorum umarım siz biran önce atlatirsiniz birdahada Allah size yaşatmaz 🙏