Ygzmomm merhaba biraz geç oldu ama hastalık falan yazmayı unutmuşum 🤦 bu bizim 4.bronsitimiz ve ilk defs bu kadar kolay atlattık diyebilirim ilk defa oglum gece olsuruklerle bogusarak uyanmadı günlük sakızın etkisimi bilemiyorum amasabah akşam denedim ve kolay atlattık çok şükür 🙏