Majesteleri baktım ben de . 4 kişi zahmet edip post açmamış. 3 kişi de yanlış açmış postu bariz şekilde. O yüzden doğru düzgün post açmayı öğretin de mış gibi yapın dedim ben de . Gözümüze sokmasınlar bari. Başa falan da tutmasınlar sadece çıkacaklara söylensin postlar.