Herkese merhaba,
Öncelikle ne olduğunu bir netleştirelim isteriz ancak bunu yaparken rica ediyoruz iyi niyet çizgisinden çıkmayalım. Mesela @ihtmozz burası çekilişten başka bir şey yapmayan leş instangram sayfası değil 5 yıldır var olan ve 3 yıldır da kullanıcı rakamlarına göre Türkiye’nin en büyük hamilelik ve anne-bebek platformu. Yani 500 lira için üçkağıt yapmaya ihtiyacımız yok. Biz oldukça meşakkatli bir şekilde tamamen şeffaf olalım diye çekilişlerimizi her seferinde tamamen açık kaynaklı araçlar kullanarak yapıyoruz. Kötü niyetli yorumlara müsamaha göstermeyeceğiz.
Ne olduğunu da şeffaf bir şekilde açıklayalım. Forum altyapımızın server ve database yönetimini yurtdışındaki bir şirketten hizmet alarak sağlıyoruz. Kendilerinden databasede yapmalarını istediğimiz sorguyu istiyoruz onlar da bize sonuçları gönderiyor. Burada da günde yaklaşık 35 bin kişinin Forum’a girdiğini hesap ettiğimizde manuel olarak listeleme yapmaya hiç gerek duymadık ve başlangıç ve bitiş tarihleri arasında doktor ve hastane etiketinde post açanların listesini istedik. O liste üzerinden çekiliş yaptık.
Günün sonunda Happy Kids günlük 100.000 kullanıcı sayısını geçti diye hiç ihtiyacımız yokken annelerimize hediye verme niyetiyle giriştiğimiz bir iş. Platformlarımız dışında çekilişin iletişimini de yapmıyoruz yani amaç çekiliş değil aslında annelere hediye vermeye bir bahane çekiliş. Son dönemde de özellikle doktor arama istatistiklerinin artması ve muayene ücretlerinin zamlanması, çok değişkenlik göstermesini de düşünerek anneler doktor bilgilerini ve muayene ücretlerini paylaşırlarsa diğer annelere de fayda sağlar diye düşündük.
Çekilişin çıkış noktası düşünüldüğünde amaç hasıl oldu diye düşünüyor ve kazanan annelerimize hayırlı olsun diyoruz.