NaimeYilmaz ee ama katılım şartlarınız çok netti. Post açılacak, yanlış açanın katılım hakkı da yanacaktı. Hani hiç bir şeyin önemi yoksa saçma sapan biz de uğraşmayalım madem. Ya da belli başlı kimselere çıkacaksa da onlara doğru düzgün post açmayı öğretin, nacizane tavsiyem. Milli piyango böyle yapıyor. Mış gibi yapabilirsiniz .🌸