Yaso1_
kendim değil ama bi arkadaşımda olmuştu iki normal Doğum arka arkaya yaptığı için vajinal gaz ve genisleme problemi yaşamıştı ikinci doğumdan 2 yil sonra falan vajinal estetik yaptırdı bsit bir işlem yarim saatlik falandi galiba cok memnun. normal doğumdan sonra vajina eski haline dönüyor bir sey olmaz diyorlar ama dönmüyor malesef genisleme ve en cok gaz problemi oluyor. ama kadin dogumcunuzla konuşabilirsiniz basit islemlerle bu problemden kurturabilirsiniz