Yaso1_ 16 ay önce yaptım normal doğum. Vajinal gaz var evet ama beni rahatsız etmiyor koca bir bebek çıktı sonuç olarak ordan başta eşimden çekindim ama o benden daha rahattır buna sakın kafayı takma diyor. Aşırı bir genişleme durumunda operasyon düşünülebilir tabii ama şimdilik ben takmıyorum.