Ben evlendikten sonra ara ara çok nadirde olsa bunu yaşıyodum özellikle ilişki sonrası falan ama doğumdan sonra(normal) ilk 3 ay falan çok sık yaşadım çömelir gibiyken vs ama şuan 4 bucuk ay oldu geçti sanki çook çok nadir oluyo bence yine içiniz rahat etsin gidin doktora ama çoğunlukla yaşanıyo yani