@Sebnem9 geçmiş gönderilerine ben de bakıp genetik alanında uzman olduğunu okumuştum. Bu yüzden verdiği bilgiyi çok sorgulamadım.
Eşimin de ailesinde ve arkadaşları arasında doktor ve sağlıkçılar var ama saat farkı yüzünden onlara ulaşamayınca burada sorayım dedim. Bugün onlara da danıştık ve @Sebnem9 ile aynı şeyleri söylediler.
Hastaneyi de aradım ve gün için doktorumuzun bize döneceğini söylediler.
@Sontvbukucu ’ün de ilk etapta o kadar tepki vermesini anlayabiliyorum. Çok acayip insanlar yazıyor burada.