Sontvbukucu evet çok haklısınız. Bu devirde güvenmek zor. Ama eğer sahte bir kişi olsam, tüm sağlık postlarında yorum sallardım. Size de bir şey diyemiyorum güvenme konusunda. Ama ben zaten herhangi bir tavsiye vermedim. Sadece kan değerlerinin normal olduğunu, demir düşğklüğü hafif olduğunu belirttim o kadar. Bebeği kötü bir hastalıkla mı savaşıyor diye endişelenen bir anne için. Tavsiye veremem zaten. Çocuk doktoru değilim. O benim işim değil