Merhaba bende hamileyken birakmistim yalan yok cok bunaldigimda sinirlerim bozulduğunda bir iki içtim sezeryan narkozundan sonra o öksürük ve can acisi ile bi daha icmeyecegim dedim sonra bebegim kolik oldu gece gündüz uykusuzluk bitkinlik sinirlerim alt üst oldu 50 günlük olana kadar cok zorlandim ama içmedim göğüslerim dolu ve sütüm yağlıydı sonra bir gece aksamdan sabaha kadar süren ağlama krizi ve ardindan gelen derin uykudan sonra balkonda bi sigara yaktım bi de guzel bi turk kahvesi sonra ertesi gün yine öyle oldu ve ertesi gün yine öyle sadece gece bebeğim uyuduğunda o gece uykusunda bir taneden bisey olmaz diyerek içip yattım sonuç? süt azalmiyor ama su gibi incecik geliyor humana da ictim mamillacta ictim gunde 2 lt su çorba hoşaf nafile ve doktorumuz senin sütün şuan sadece bebeğin su ihtiyacını karşılıyor karnini doyurmuyor dedi hem anne sütü hem mamaya gectik 2 ay mama kullanacağım sonra zaten ek gida hasılı kelam içme bacım en azından ek gidaya kadar içme ayrica hic bisey olmasa bile icinde ki oksidanlar sütte kalıyor ve bebeğe gaz yapiyor simdi yenidogan dönemi hele bı 2-3 aylik olsun gecenin bir yarısı zaten zar zor uyuttugun bebegin acıktı diye kalkıp mama yaparken hayal et kendini o sırada bebegin acliktan aglama krizine giriyor ve tekrar uykusu aciliyor ve her seferinde başa dönüyorsun düşün bir dal sigara ne senin uykundan nede bebisin sütünden kiymetli değil emin ol sık dişini