Kızlar merhaba 😇 Allah bana da dört gün önce anne olmayı nasip etti çok şükür 🙏🏻 Hamileyken çok zorlanarak da olsa sigarayı bıraktım, doğumdan sonra içerim nasıl olsa dedim. Fakat emzirirken çok ciddi bir zararı oluyor mu bebeğe ? Elbette zararı var biliyorum ama şöyle bir şey duydum sigara içtikten en az 60-90 dk sonra bebeği emzirirsek sigaranın kötü etkisinin çoğu vücuttan gitmiş oluyormuş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz ? Tüm görüşlere açığım😊