Dokuz ay içmemişseniz valla altı ay daha da içmeyin . Hamilelikte daha çok sevip içtim maalesef ölsem diğer dünyada bile hediye olarak sigarayı isterim herhalde benim kızıma şükür bişey olmadı ama o kokuyu ona soluttuğum için de çok üzgünüm. Sırf bi sigara içebileyim diye dikişlerden yürüyemiuorım doğumdan çıkıp eve gitmek istedim hatta iyiyim dedim ama neyseki ikna edemedim kimseyi