Kızlar benim bebeğim de 7 gün kaldı, ben barış muslu nun Bi uygulaması var onu yaptım 21 gün boyunca o uyuduğunda ona anlattım, dedim ki bebeğim seni karnımdan aldılar, boynuna kordon dolanmıştı, ama doktor teyzen onu hemen çıkarttı seni benim kollarıma verdi ben seni öptüm kokladım sevdim, sonra birazcık hasta olmuşsun, seni küveze koydular, orda yalnız hissetmiş olabilirsin, belki üşümüş olabilirsin, ama yalnız değildin bebeğim, ben de babanda hep oradaydık, ben geldim seni emzirdim seni kokladım sana uzun uzun hikayeler anlattım babanda gelip seni öptü sevdi, sonra iyi oldun beraber evimize döndük, sen büyüyeceksin ve çok güzel Bi insan olacaksın sağlıklı olacaksın ve biz hep senin yanındayız,,,, böyle konuştum kızlar travma olmasın diye, meme reddi yaşıyordum hemen bağlanamadık ama şimdi sorun yok şükür