Benim kizimda solunum sıkıntısı yüzünden 10 gün yogun bakimda kaldi. Ilk gunden beri ara ara uykusundan aşiri aglayarak uyaniyor. Bende ayri kaldigimiz günlerin travmasi olabilicegini dusunup surekli “biz yanindayiz” konusmasi yapiyorum. Uzmanlar dogar dogmaz tentene temas vurgusu yapiyorken, aylarca kaldigi guvenli yerden biranda apayri yabanci bir yere konulmak yetiskinde bile travma yaratacagini dusunmekteyim. Hepimiz herkes icin bu ilk ve son ayrilik olsun İnşallah🤲🏼💜