Kızlar bebeğim doğduğunda 2 gün küvezde kaldı solunum sıkıntısı nedeniyle. Şuan beş buçuk aylık odadan çıkmamla sızlanlaması başlıyor elinde oyuncak bile olsa yanında ben olmadan vakit geçiremiyor. Küvezde kalan bebekler genelde yalnızlık korkusu oluyormuş ve ilerdeki hayatını da etkiliyomuş hep kaybetme korkusu yaşıyorlarmış sizin de böyle oldu mu??