yigitinaannesii Bu arada İzmitliymişsiniz🙈 Debriyaj,gaz,fren ayağınızı outlet centerın yanında interteks var bilirsiniz belki. Orada geliştirebilirsiniz. Ben daha bu hafta ehliyetimi yeni aldım ve ilk orada başladım çalışmalara🫠
Misbebegim yigitinaannesii hayırlı olsun evet bende orada çalışıyordum bebisten önce hamile olduğumu öğrenir öğrenmez de bıraktım tamamen orası güzel genis alan durma kalkma sinyal verme dönüşler vs orda bayağı gezdim ama yinede trafik ve tek başıma çıkma fikri korkutuyor bide pandemi hamilelik vs derkenbayagi içe kapandım asosyallik o biçim oldu yavaş yavaş kabuğumdan çıkmak istiyorum artık eski beni özledim.
Misbebegim EndlessLove_ gerçekten öyle kocadan hoca olmaz ne kadar al.kullan vs destekliyorum dessede içi gidiyor farkediyorum ordan ses geldi burdan böyle oldu bıdı bıdı vazgeçiyorum bu sefer hoca fiyatları ne alemde acaba darısı başıma ya inşallah alışırım çok lazım oluyor
EndlessLove_ Misbebegim kesinlikle ya bu benimde başıma geldi. Aklı çıkıyor. Araba birde mesela kalkcam niye vitesi attırmadan kalkmaya çalışıyorsun diyo dedim al bak burda vites atmış mıyım atmamış mıyım pardon deyip gülüyor benimde sinirim bozuluyor 😂😂😂 düşüne düşüne çok olmuyor aslında sadece daha da kendimize dert ediyor muşuz gibi. Deneye deneye cesaretiniz gelecek rahatlayacaksınız bence. Bi kere çıkın sürün eşiniz olmadan tenha bi yerde zamanla geçecektir tedirginliğiniz
Misbebegim Yigitefeannesi ne güzel darısı başıma inşallah bende bebeğimle gezmek istiyorum şimdi koş geldi iyice kapandıktan eve aktif kullansam alırım giderim avm vs ona da banada iyi gelir .
barlassmoom Misbebegim kullandıkça özgüven gelir trafikten önce boş alanlarda pratik yapın çok çekiniyorsanız sürücü kursundan direksiyon dersi almanız faydalı olur
Slm-sg Misbebegim aldım hocadan özel ders sonra oturdum koltuğa:) kadınlar ne isterse yapar kendinize inanın. Bir korkarsın iki korkarsın bir bakmıssın artık sende kullanmaya başlamıssın.
thebeautyqueen Misbebegim Ben de senin gibiydim 🥲 Yeni yeni kullanmaya başladım. Tam anlamıyla önce cesaret edip o koltuğa oturacaksın. İlk kullanırken birkaç kez yanında eşin olabilir. Ama sonrasında mutlaka yalnız çık. Yalnız çıkınca daha da cesaretleniyor insan. Ve bol bol pratik. 🌸
yareninannesiiii Misbebegim geçen sene aldım ama arabamızı sattık borçtan dolayı şuan hundai i 20 var onura ben süremem elimde kalır seri araba lazım banada
happy_mother Misbebegim ben 10 yıldır kullanıyorum hiç korkmadım yaparım dedim yapmalıyım kimseye muhtaç olmıcam. En büyük desteğim abim ve babamdı biz annemle bir yere gitsek hep onlar götürmek zorunda kalırdı hastane işleri olurdu annemin abim ve babam esnaf olduğu için iş yerinden çıkmakta zorlanırlardı bana ehliyeti aldırdılar abim o sıra umreye gitti bana dedi ki ben yokken iyice öğren al çık hergün bende abim gelene kadar öyle yaptım ilk 1 nci ayda ön kaportayı indirdim 😂 abim geldi arabayı gördü kullancanmı yine dedi evet dedim yine hemen anahtarı verdi eğer abim orda benden anahtarı alsaydı ben asla kullanamzdm korkardım korkumun üzerine gitmemei sağladırlar ilk 3 ay sonra şehir dışına da çıktım şimdi heryere gidiyorum ve evlenincede en büyük özgürlüğüm bu oldu eşim araba kullanmayı pek sevmez uzun yollarda ikili kullanırız. Al anahtarı çık kullana kullana alışcaksın sakın korkma kendine güven 🥰
Misbebegim happy_mother direksiyona oturduğum an bu yazdıklarınızı akıldan geçireceğim cok tesekkur ederim 🥰
eserekli_kiz11 Misbebegim 10 yildr ehliyetm var 10 yildr aktif araba sürüyorum oncelikle panik yapma bol bol sür pratik yap ben kimseyi beklemeden kendi isimi hallederm hamileligimin son gününe kadar da sürdüm bebegm dogdu 10 gunlukken basladm kendim surmeye 3 ayina kadar pusette ön koltuga yanima bağladım 3 ayindan sonra oto koltgnda gayette rahatim
babyackgz Misbebegim bende 2018 yılında almıştım ilk sene biraz biraz kullandım ama yoğun trafiğe çıkamıyordum sonra evlendim hamile kaldım çocuk oldu derken bi daha hiç oturmadım 🥺 çocuklar biraz büyüsün özel ders alıp trafiğe çıkmak istiyorum
Denizanasi92 Misbebegim tek kullanarak. Titreye titreye ilk tek kullanmıştım işte o zaman cesaret geldi
Misbebegim Denizanasi92 benim.noyle elimmayagim.bosaliyor soğuk soğuk terliyorum heyecan basıyor nasıl atlaticam acaba üstüne gitmek istiyorum
Denizanasi92 Misbebegim küçük bir mesafede tek kullan. Kolay sakin bir yol olsun. Sonra aşamaları yükselt biraz daha kalabalık bir caddeye çık. He ben hala Kocaeli’de oturuyorum mesela İzmit trafiğine çıkamam ama kendi bölgemde her yere gidebiliyorum
eserekli_kiz11 Misbebegim milletin yapamaz edemez laflarina sakin bakma ozelliklede erkekler cok söylenir kimse anasinin karninda ogrenmedi kimseyi dinleme bin tek basina en iyi o sekilde surersin eger esin sabirsz biriyse asla ondan öğrenme tek başına bin süre sure alışacaksın