Misbebegim 2009 da ehliyet aldım babam hep şehirler arası yolda kullandırdı şehir içinde de o zamanlar çağrı merkezi vardiyalı çalışıyorum gece işten çıktığımda eve gelirdim babam uyurdu annem de yorgun değilsen kardeşini al git biraz arabayı sür mahallede derdi ya çarparsam derdim çarparsam dersen çarparsın derdi öylelikle şehir içini öğrendim şimdi aktif şehir içi şehirlerarası kullanıyorum hatta babam sonradan ben sesinizi duyuyordum öğren diye ses etmeyip uyuyordum geri dedi özel hocalarda var tutabilirsiniz sakin olmak önemli 13 senedir aktif kullanıyorum