Direk trafiğe çıkmanızı tavsiye etmiyorum. Herkes trafikte öğrenilir diyor ama olası bir kazaya sebebiyet vermemek için önce heyecanınızı yenin. Trafikte kimse ya çevrede acemi bir sürücü varsa diye bakmıyor. Önce daha boş alanlarda gaz fren pratiğinizi yapın. Çoklu koordinasyon kurabilmeyi geliştirin. Aynı bebeklerdeki gibi el-göz koordinasyonu gibi. Ayrıca ilk kazamı yapana kadar acemi bir şöfördüm, kazadan sonra kapısız bir arabayla evin yolunu tutarken demekki panik yapmıyorum dedim. Hala kullanabiliyorsam bende ışık var dedim. Maddi hasarlı hiçbir kazadan korkmayın. Hız bir zorunluluk değil, sizi hızlan diye taciz eden sürücüler olacaktır. İçlerinde eşim de olabilir. Umrunuzda olmasın. Yolunuza bakın ve devam edin. Acelesi olan sol şeride yallah. Pratik yaparak yeneceksiniz ve hatta ufak kazalar yaparak.