Tugce Ben 13 Pro kullanıyorum, eşimde de 13 var. 13 ile 14 arasında neredeyse hiç fark yok. 13 Pro ve 14 Pro arasında da kamera, işlemci gibi farklar var ama aşırı büyük farklar değil diye bu sene model yükseltmedik. Ellerim küçük olduğu için ben Max’ları tercih etmiyorum, cihaz büyüdükçe düşürme sıklığım artıyor. Max olmayan modeller de aslında gayet büyük ekranlı. iPhone 7-8 Pluslardan daha büyük ekranlar öyle düşünün. Elleriniz büyükse maxları düşünebilirsiniz. Max olmayanlar küçük çantalara da rahatlıkla sığıyor. 14 Max yerine 14 Pro alırdım ben olsam mesela, hafıza olarak da 256 GB tercih ediyorum. Yeni kameraları çok iyi, profesyonel fotoğraflar çıkıyor resmen, sinematik video özelliği de harika ve böyle kaliteli fotolar videolar derken hafıza çok hızlı doluyor. Apple ürünleri zaten dayanıklılıkları ile bilinir. iPhone 4’ten beri iPhone kullanıyorum. Kısa süreli bir Samsung Note 3 kullandım ve nefret ettim 😂 12-13-14 Max-Pro ne olursa olsun iPhone candır gerisi patlıcandır 😂