Tugce bayaaaa kullanışlı hemde tabi tabii bu kendi fikrim ben kaldım sen kalmazsın buda ayrı konu ekrana gelince çok sevdim büyüklüğü çok hoşuma gitti için severek kullanıyorum bana sorarsan direk pro max al derim benim de senin gibi araştırmalarım var dı sorularım falan ama ben hiç kullananlara sormadım apple kendi yerine gittim orada zaten personeller yardımcı oldu sorularımdan bıktırdım ama 14 max aldım bu kafama yattı orda telefonların hepsini karşılaştırdık bunu aldım ben ce sende bunu al pişman olmazsın 🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻🤌🏻