Tugce bende pro max 256 GB var. Normali 2 kamera iken pro ve max 3 kamera. Ön kamerası da iyi. Ayrıca daha hızlı. ( ben işlerimi ve ofis programlarını da kullanıyorum) . 14 de 13 deki çip işlemci var, pro ve max de yeni işlemci kullanılmış. Eğer iş için kullanılmayacaksa evet çok fark edilmez bu detay. Ekran yenileme hızı daha ii. Birde zoomlama 15 kattı yanlış hatırlamıyorsam. Boyut, kamera işlemci ve sensör aradaki farkı. Ben büyük ekran kullanmayı seviyorum.