Rahimeee Tugce var tabi ki yok diyemem ama çok gerekli mi diye sorarsan değil ben sırf rengi için 14 pro max gectim ve faturalı hattımın kontratını uzatırken aldım
fernweh Tugce 14 sipariş ettim ama daha gelmedi bakalım gelince yazarım suan 11pro max kullanıyorum seviyorum telefonumu
Tugce fernweh Yaa hayırlı olsun. Gelince yazarsanız sevinirim. Eşim de tutturdu 14 al diye(o maddi tarafında), ben de pro diyorum ama ne derece gerekli emin değilim.
Rahimeee Tugce hahahahahah farklı bir mavi bekliyordum açıkçası ama moru görünce mavi falan kalmadı 🤣🤣🤣bu arada bende başak burcuyum ve kararsızlık en kötü kararımız olabiliyor çoğunlukla ya yurtdışınan alacaksanız alınır ve iPhone 7 den geçiş yapacaksanız kesinlikle farkı görürsünüz
Birdunyabircennetannesi Tugce Fakirim dhdhdhhdhd zengin postuna gireyim de az gözüm gönlüm açılsın dedim…..
Qpw Tugce bende takıntı ya valla oysaki ozellikleri ayni hemen hemen. Ama kullanamiyorum baska bi mrka😕
Tugce Qpw Ben iPhone öncesi Farklı işletim sistemlerinin liderlerini kullandım. Yok, optimize değil. Apple hakikaten Farklı. Ben de android kullanmak istemiyorum. Allahtan uzun seneler kullanılıyor da parasını çıkarıyor.
Rahimeee Tugce hahahaha biraz mı 🤣🤣🤣🤣 sağ olsunlarda şimdi biraz zorlanırız ama ilerisi için iyi olur diye düşünüyorum 🙏🏻