Berna7
Doğum kilosunun en azından 2 katına yaklaştıysa normal kabul edilir Bir de bu ayda alması gereken en az kilo 400 gramdır hatta bazı doktorlar 300 gramı bile normal kabul edebiliyor. Benim oğlum da aynı kilodaydı boyu biraz daha uzundu yani sağlığını etkilemedikten sonra ben hiçbir zaman boyunu kilosuna takmıyordum. Bence siz de sağlıklı olduktan sonra endişe etmeyin