Berna7 aynı durumdayız bende en son iki aylık aşisina goturdugumde tarttim 5500 du şimdi kaç bilmiyorum ama çevremdeki bebeklerden zayıf ben sadece mama veriyorum bu arada ama çok iştahsız zar zor iciriyorum ağzina tikiyorum resmen kaşıkla fln iki üç gündür de kaşık mama ve kavanoz mama ya başladim az az veriyorum bakalım belki biraz kilo alir