Berna7 Bebeğim bugün 4 aylık oldu. En son 2 ay 10 günlükken 5500 dü bugün evde tarttım 6650 geldi. Doktora gideceğiz mama başlatır mı? Sizce az mı almış? Bebeğim çevremdeki bütün bebeklerden zayıf. Erkek bu arada.
Emine003 Berna7 bizde öyle canım 4 ay 6 günlükken 6650 idi boyu nasıl canım bizim boyumuz 66 cm di bizde zayıf görünüyoruz birde baş çevresi kaç cm canım
Feyzosumunannesi Berna7 bebegım 5 ay 8 gunluk bgun kontrolu vardı 6550 gram ve ek gıdaya baslama kılosu ıyı 10 gun sonra basla dedi
alyaninannesiii60 Berna7 bence iyi kilosu benim bebeğim 4 ay 21 günlük ve 5.830 kg sürekli ksuuyor yaramıyor 🥺
Vera-sewaL _annee_ 3 ay 25 günlüğüz en son tartılmamamızda 4950 idi bu hafta perşembe tekrar kontrolümüz var mama meme gidiyoruz ama mamayı yemek istemiyor bazen bana çok zayıf geliyor bakalım bu ay doktor ne diyecek sizin kızınız nasıldı
Emine003 alyaninannesiii60 canım reflü olabilir mi bizimde öyleydi biraz toparladı reflü maması içiyo şimdi kusmuyo çok şükür eğer mama iciyosa birde reflü maması dene istersen canım
Doga_sever Berna7 3. Ay kilosuna gore karar verilmeli. 3. Ay kilosu kacti. Doyup doymadigini anlamaniz icin dolayisiyle mamaya baslayip baslamama kararini almak icin 3. Ay kilosu bilinmeli.
Yakamos Berna7 kendi bebeğini diger bebeklerle kıyaslama asla benim bebegimle aynı kiloda her bebeğin gelişimi ve kilosu ayrıdır
alyaninannesiii60 Emine003 reflü maması olarak doktor evolvia ar önerdi onu kucaklanıyoruz dalar çok kötü kokuyor bebeğim onuda çıkarıyor bazen siz ne kullandınız geçti öi geçtiyse ne zaman geçti bebeğim bu yüzden kilodan geri geliyor çok üzülüyorum
Doga_sever Berna7 bu tam kilosuysa 500 gr. Almis yani mamaya baslatmaz. Evde bebek tartinizla ve ciplak mi olctunuz cunku 10 gr. Fazla bile tartsa doktorun kararini etkiler. Bebegim 20. Gr. Eksik aldi diye mamaya baslatilmisti
Emine003 Berna7 ben başka birine yazmıştım o yorumu canım da bu kusma öyle normal bi kusma değil mamayı içiyo mesela hepsini geri kusuyodu 3. Ayda farkettim reflü olduğunu reflü maması olarak Aptamil ar kullanıyoruz canım ama çok gaz yapınca iki gündür Evolvia Ar deniyoruz
Mirayhavvanur38 Berna7 Benim ikiz oğullarım da 4 ay 1 haftalık birisi 7400 diğeri 6800 sizin bebişin kilosu biraz az gibi gerçekten.
Busra2089 Mirayhavvanur38 Benim bebeğimde 4 aylıkken 7900dü o zaman sizin oğlanlarında kilosu az. Neye göre az çok diyorsunuz anlamıyorum ya. Her bebek farklıdır.
Emine003 Berna7 anne olarak takıyoruz kafaya canım ama boşver sağlıklı olsunlar yeter bana da diyolar zayıf felan diye de sağlığı yerinde olsunda diyorum şuan tek isteğim kafa çapının büyümesi inşallah sağlıklı bi şekilde büyür 🤲 şükredelim canım başka insanları boşver
Berna7 Doga_sever çıplak ölçtüm evet ama bebek tartısı değil tabiki hassas değil ama aşağı yukarı doğrudur. Sınır kaç mamada?
Mirayhavvanur38 Berna7 Olabilir canım zayıfsa mama verebilirsin ben bebelac gold kullanıyorum iyi kilo aldırıyor birde doğum kiloları birisi 2 kilo diğeri 2340 idi ona rağmen şuan 7 kiloyu geçtiler çok şükür tek bebek kilosunu bile geçtiler
Berna7 Emine003 inşallah kafasını ben ölçtüm aslında doktora daha gitmedik. İnşallah büyürler sağlıkla.