Nazlchngr-61 Svdnr peki bunun için ssk bağkur fark ediyormu? Herşeyi net öğrenmek lazım aslında. Çünkü ben eşimden bağkurluyum
Svdnr Yagmur1c sizde bence hastaneden detayli faturanizi isteyin sonrasinda karsilastirin verdiginiz tutarla orda goruneni ve il sgk ya gidin
Simaykck Svdnr Sadece kredi kartı slipi var eşimde fatura vermemişler gidip faturayı alarak sgk yamı gitmemiz gerekli
Svdnr Yagmur1c evet istemedigimiz icin vermiyorlar hatta bazen istesek de yokusa suruyorlar isi ekmek bile alsak fatura fis aliyoruz ama canimiz icin neler yapildigini hastane bize vermiyor cok ilginc o yuzden biraz diklenmek gerekiyor sanirim
Svdnr Nazlchngr-61 bundan pek emin degilim ama sgk diye biliyorum istersen biraz arastir birde dedigim hanimefendiye sorabilirsin instagramdan cevapliyor
muhammedim- Svdnr geçen sene devlette doğum yapmıştım eğer özelde yapsaydım üzerinde durur paramı alırdım kesinlikle
Nazlchngr-61 Svdnr tamam çok teşekkür ederim. Sabah ilk işim fatura diye verdikleri şeye bakmak olacak 🤣 şu an merağımdan uyuyamam
Tospiktospikcanimarkadasim Svdnr bizde geçen sene sezaryende 2bin ödemiştik şimdi baktım 670 yazıyor ne yapmamız lazım ben fatura almıştım çıkarken hastaneden faturada 2bin yazıyordu
Tospiktospikcanimarkadasim Svdnr elimde faturam var zaten 2bin yazıyor faturada e devlette 670 yazıyor