Ya o zaman bunlar vergi kaçırıyor gayette çaktırmadan paramızın üzerine konmuslar resmen az gösterip 2000 TL fazla almışlar ama benimkini çok düşük göstermişler 2020 Ocak ayı 400 TL yazıyor sezaryen ücreti ama biz 2500 ödedik şimdi ben bu 2100 u şikayet edip alsam helal mi acaba linclemeyin ciddi soruyorum hakkımı aramak isterim çakallık dönüyorsa