Svdnr size belge vs imzalatmdilar mi o belgelerde itirazda haksız çıkarsanız daha sıkıntı olur. Sonuçta doğumu yapmışsınız artık neyi irdeliyorsunuz anlamıyorum. Ben de özel de yaptım. Ama bunu asla yapmam. Bir sürü belge vs imzaladık yarın sakata gelir kıskaca özel hastane bunun garantisini mutlaka almıştır.