3yasakadarsifirekran Balkizinannesitugce hadi yaa 😖 benim yenidoğan çekimi de öyleydi uyanmayan oğlum uyumadı çekimde ağladı afedersiniz altını batırdı doğru düzgün fotoğraf çekemediler 10 tane bile yoktur güzel bir pozu
Balkizinannesitugce 3yasakadarsifirekran bizimde berbattı çök.cok.gerilmistim.onunden bile geçmem artik
Minikkizimm 3yasakadarsifirekran evet fotografçilar bu şekilde soyluyor cokta haklilar. Ben bilmiyordum. 1 yasina 5 gün kala gittim yürümuyordu adim falan az cok atiyordu. Ama çekip yaptoramadan geri döndük. Asla sabit durmadi okadar güler yüzlü cocugum kıyafetleri bile giymek istemedi asla gülmedi emekleyerek hep kactı gitti
3yasakadarsifirekran Minikkizimm inşallah biz çektirebiliriz az para da değil 750 ye anlaştım ama resim baskısı yok dijital teslim . Milletin bebesi ne güzel pozlar veriyor 🥲
3yasakadarsifirekran Balkizinannesitugce 😣 bakalım bizim nasıl olacak kesin bizimkide durmayacak mama sandalyesinde bile durmak istemiyor
Minikkizimm 3yasakadarsifirekran bnde gecen sene 700 e anlasmistim albüm falan yoktu. Insallah sizin bebenizde durur güzel güzel pozlar verir de cekip yapabilirsiniz 😊
cisem3535 3yasakadarsifirekran ben 10.5 aylıktı çektirdim iyi ki o zaman çektirmişim bu hafta 1 yaşına girecek kızım ve hiç durmuyor çok zor olurdu sanırım
3yasakadarsifirekran cisem3535 şu an bile durmuyorlar yürüdüğü zaman düşünemiyorum 🫣 2 gündür de 1 kaç adım atıp oturuyor ilerletti çekime kadar yürüyormuş bide 😫😀😀
Hellomoto 3yasakadarsifirekran banada öyle demişlerdi ama doğum gününe 4 gün kala yaptırdım birisi 13 aylıkken yaptırdı
3yasakadarsifirekran Hellomoto çoğu kişi 10-11 aylıkken yaptırmış bende öyle yaptıracağım sürüye uyalım bakalım 😀
Hellomoto 3yasakadarsifirekran 12 aylıkken yaptırdım saha yurumemişti ama o gün çok ağladı gözleri yaşlı resimlerin hepsi arkada 3 kişi güldürmeye çalıştık ne heveslerle gitmiştim kıyafet degistirmede kıyamet kopardı çok zor valla
Ist2121 3yasakadarsifirekran ben tek pozuna 100 tl odedim. Size ne kdr fiyat verdiler buarada.. Bircok konseptte farkli farkli fotolar cekti begendiklerimizi cikartirdik 15×21 boyutunda.. fotografciya bagli bir cogu yurumeden cekilmesini oneriyor cok hareketleniyorlar asla yerlerinde durmuyorlar diye.. ama ben tam yasinda cekmek isteyenede denk geldim. Bende oyle dusunuyorum acikcasi sonuxta hatira olarak cektiriyorsun ve kotu bile ciksa tam yasinda cektiririm.
Hellomoto Ist2121 bende 3 farklı konsept ve aile çekimi için 1000 tl verdim doğru düzgün poz veremedik fotoshoplu resim için adet ücreti 15 tl daha gelmedi 1 buçuk ay olucak
3yasakadarsifirekran Ist2121 3 konsept 750 tl dediler . Aysegüzelerphotograpy Armut uygulamasından anlaştık stüdyoda 700 eve gelirse 750 . İnş sorun yaşamayız o kadar para veriyoruz
Ist2121 Hellomoto biz aile cekimi yapmadik 7 8 konsept cekti 5 tane sectim ben. Bebek oldugu icin shop da yapmadi ztn hemen on dakika icinde aldik. Zumrut de cektirdim, duymussunuzdur belki..ve memnun kaldim begendim gayet