3yasakadarsifirekran Laden Evet yürüyünce daha zor olacak sanırım bende kasım başı gibi çektirim 2 haftaya kadar yürümezse tabi😀
3yasakadarsifirekran Mamasboy benimde oğlum şu an emekliyor tutunup kalkıyor sıralıyor hatta sürekli tay tay duruyor kasım başı gibi düşünüyorum o zamana kadar yürümezse tabi😀
Mamasboy 3yasakadarsifirekran benimki de aynı şekilde kalkması ayakta durması filan işimize yaradı dekorlara tutundu hep ayakta durdu daha iyi oldu 🫶🏻
3yasakadarsifirekran Sedasmsk evet bugün bir yerle daha görüştüm yürümeye başladığında tutamıyoruz dediler😀 tutmayın küçük enişteyi😀😀
3yasakadarsifirekran Sedasmsk şu an bile tutamıyorum altını alırken falan yürüdüğünde hayal edemiyorum😀 Allahtan evimiz 80 m2 çok uzağa kaçamaz😀😀😀
Dem 3yasakadarsifirekran bizde ayni aylarda yaptık evet yürümeden olması daha iyi gidince de daha iyi anladım 😅 çocuk resim alanında durmadikca çekmek kare yakalamak zorlaşıyor hafif hareketlenmisti kızım o dönemler o bile zorladı 🥰
Sedasmsk 3yasakadarsifirekran oo suan 14 aylık altını aldirmiyo kaciyo 😂 zorla almaya çalışıyorum çığlık kıyamet agliyo 😂
3yasakadarsifirekran Sedasmsk bizimkide öyle aşıda bu kadar ağlamıyor ama yere yatırınca fenalaşıyor😀😀😀
Mommqueen 3yasakadarsifirekran evet 1 yaş cekimini genelde 10 aylık yapıyorlar ben kızıma da oğluma da 10 aylıkken yaptrdım
Balkizinannesitugce 3yasakadarsifirekran ben bir yaşında yaptirdim pişman oldum.burnumjzdqn geldi rezillikti doğru söylüyorlar bir kere ağlamayan bebek fotoğrafını çekmesine diye çıkana kadar agladi tabiki aglatmadim. Çıktık hemen koştum.degostirmek bile bir dert
3yasakadarsifirekran Balkizinannesitugce hadi yaa 😖 benim yenidoğan çekimi de öyleydi uyanmayan oğlum uyumadı çekimde ağladı afedersiniz altını batırdı doğru düzgün fotoğraf çekemediler 10 tane bile yoktur güzel bir pozu