3yasakadarsifirekran cisem3535 inanır mısın akşamdan beri ortalıkta geziyor 5-6 adım atıp düşüyor sonra tekrar kalkıp yürüyor aniden güncelleme gelmiş gibi 😀 çekime kadar koşacak😀😀
3yasakadarsifirekran sadekahve_bitter maşallahhhh yürüyo mu şu ann çok iyiiii😍😍😍 bizimkide bu akşam güncelleme geldi düştü kalktı düştü kalktı etrafta gezindi durdu
Minikkusuumm 3yasakadarsifirekran yaptıracaksan şimdi yaptır yoksa hiç girme o topa çekim gününden eve ustumuzdem tır geçti sanki
cigdemkrkmz 3yasakadarsifirekran yorumları okudum fakat ben yinede bir yaşında yaptırcam çekimi 😇 10aylıkken çektirince amacın yitiriyor bana göre
3yasakadarsifirekran cigdemkrkmz bana göre de öyle ama o ihtimale girmek istemiyorum İyice yürürse hiç durmaz diye.
sadekahve_bitter 3yasakadarsifirekran o zaman sizinse yürümeniz yakın Evet hemde koşuyor 😂 hiç durmuyor şimdi yerinde
3yasakadarsifirekran sadekahve_bitter ya yerimm maşallahhh kaç güne yürüyolar bizimki bugünde aynı şekil 6-7 adım atıp oturuyor sonra tekrar kalkıyor😀
sadekahve_bitter 3yasakadarsifirekran 1 haftaya daha çok uzun adım atmaya başlar. Aman korkutma düşsün kendi kalksın
3yasakadarsifirekran sadekahve_bitter alkışlıyorum o yürüdüğü zaman bi seviniyor kikirdemekten odaklanamıyor pat düşüyor😀😀