Delos hastanede önden çıtçıtlı alt üst takım alın direnleri olacağı için tulumdan daha faydalı oluyor. Ben 10 çift takım eşofman almıştım bi o kadar da tek üst evdeki alt eşofmanlarından hırka yelek bi valiz olmuştu. 5 gün yoğun bakımın 3 günü bişey giydirmeme izin vermediler ateşi oluyordu zaten yoğun bakım 22-25 derece arası oluyordu geceleri sadece battaniye örtüyorduk. Tansiyonölçer ayak bileğinde takılıydı, satürasyon cihazı da ayak parmağındaydı sürekli çorap da giydiremedim yoğun bakımdan çıkana kadar. Yanınıza bol bol ter bezi ağız bezi vs alın çok ihtiyaç oluyor. Yanınızda bebek yastığı bulundurun mutlaka yarı oturur pozisyonda tutuyorlar hastanenin yastıkları büyük gelmişti bize. Yelek,çorap, emzik (yedekli olsun) ,biberon, ıslak mendil, kâğıt mendil ,kremleri, hiç görmediği onu oyalayacak birkaç farklı oyuncak ve en sevdiği oyuncakları.kendiniz için kıyafet, terlik,havlu. Biberon ısıtmalı mini sterilizatörlerden varsa yanınızda çok iş görür.yoksa da küçük bir kap yeterli olur biberonu ısıtmak için.aklıma başka gelirse de yazarım.