Fadime5 çok teşekkür ediyorum inanın günlerdir ağlıyamıtorum bile sütüm kesilecek diye ama doyasıya ağlasam belki rahatlarım tek istediğim oğlumun iyi olması , kürşat hoca akciğer tansiyonu gelişmesine engel olarak 2 yaşa kadar beklicez dedi çünkü açık kalp ameliyatı bile yapsak deliği kapatamayız yeri çok kötü dedi kendi kendine kapanmasını beklicez dedi , hadi kapanmazsa hadi oğluma bişey olursa ben çok kötü oluyorum bunları düşündükçe