Delos merhaba, biz izole ettik 2 ay arkadaşlarımızla ve akrabalarımızla görüşmedik. Okul çağında başka çocuğumuz olmadığı için çok sorun olmadı. Eşim işten geldiğinde maske taktı bir süre. Doktorlar hastaneden çıkarken bu yönde bir bilgi vermediler ama biz tedbirli davrandık.