hunilimomm Simgealp39 bana da hastaneden çıkarken kağıt verdiler su günlerde geliceksin diye 40. Güne denk geliyor
hunilimomm Arzu7439 bana da kağıt verdiler orda yazıyor şu tarihte gel diye ama ben gitmek istemiyorum açıkçası
serebro hunilimomm beni de çağırdılar ama pandemi başlangıcı tedirginliği ve ekstra bir problemim olduğunu düşünmediğim için gitmedim 2,5 sene önce 🙈
hunilimomm tazeanneyimben ben iki normal doğum yaptım ikisinde de çağırdılar sezeryan da isteyen doktor var dikişe bakmak için
hunilimomm Belizdeniz ben normalde hiç korkmuyordum ama doğum için son haftam da doktorum iki kez alttan bakti ama çok canım acıdı baya kurcaladi doğumu tetikledi o kadar canımı yaktı ki şimdi yine aynısı olucak diye korkuyorum
Gfs713 hunilimomm Ben doğum yaptıktan sonra hiç gitmedim kontrole her şey yolundaydı çünkü ağrı sız bi şey hissetmedim. Umarım her şey yolundadır 😂😂😂 3 ay olacak neredeyse
hunilimomm Gfs713 benim de 2 ay oldu doğum yapalı şuana kadar bı sıkıntım yoktu hala da yok iptal ettim randevuyu 😂
eserekli_kiz11 hunilimomm bnde herhangi bir korku olmadi ama gtmeye firsatm olmadi bir sorun yasamadim
hunilimomm Rumisa ilk doğum da bir hafta da felan dokuldu ama ikinci de 20. Günde dökülmeye başladı bir ay kanamam sürdü hatta 35 gün sürü nerdeyse 2 gün yok 3.4. gün yoğun 5 yok öyle öyle gitti
PamukPrensesannesii hunilimomm kızım 3 aylık oldu bende gitmedim. Doğumdan 1 hafta sonra gitmiştim sadece ,alttan bakmışlardı