hunilimomm Kızım 2 aylık oldu yarın kalça ultarsonu ve kontrolü var hazır gitmisken bende bı goruneyim dedim ama şuan hiç öyle alttan muayene felan hazır değilim doğumun son haftası alttan muayene çok acımıştı sanırım travma felan oldu hiç elletmek göstermek istemiyorum dikislerim düştü bı akıntı acı ağrı bişe de yok dikisler de tuttu gitmesek bı sorun olur mu şart mı
UykusuzAnneeeeee hunilimomm aynı korkudan bende gitmedim açıklık ölçen ebe canıma okumuştu çünkü 😅 oğlum 8 aylık oldu inşallah bir sorun yoktur
cutiebun_ hunilimomm doğumdan 1 hafta sonra gittiniz mi peki? ben iki doğumumda da 1 hafta sonra gittim bir daha gitmedim ama bir sorun görürseniz mutlaka gidin kanama değişikliği vs.
Ceylan88 Simir testi için örnek almıştı benim doktor,bende bi ultrasonla bakar içe,dikişlerede bakar falan sanmıştım ama alttan da bakıyor test için🫤illa gitmen lazım bi sorun varsa diye.
BebekC Ben de gitmedim ama iyi mi ettim kötü mü ettim bilemiyorum. Oğlum şu an 5 aylık. 6 aylık olduğunda bi kontrole gideyim diyorum 😀 kan tahlilleri için dahiliyeye gideceğim zaten bi de kadın doğuma giderim.
Dondurmalikahve Misssitare Alttan baktı hiç acımadı ben doğumdan önce de alttan muayene oldum onda biraz acımıştı
Belizdeniz Bende alttan muayene olmaya korkuyorum çok canım yanıyor erteleye erteleye oğlum 3 aylık oldu ..
hunilimomm Belizdeniz ben normalde hiç korkmuyordum ama doğum için son haftam da doktorum iki kez alttan bakti ama çok canım acıdı baya kurcaladi doğumu tetikledi o kadar canımı yaktı ki şimdi yine aynısı olucak diye korkuyorum
hunilimomm tazeanneyimben ben iki normal doğum yaptım ikisinde de çağırdılar sezeryan da isteyen doktor var dikişe bakmak için
Gkce09 hunilimomm benim rahatsızlığım vardı 2 ay direndim gitmemek için sonra mecbur kaldım dikiş yerim o kadar acıyordu ki doğumdan sonra travma oldu sanırım muayene korkusu oldu😐
Misssitare Kimeneayol bende yanlış hatırlamıyorsam ultrasonla bakıcam demişti. Rahim toparlanmış mı kan var mı diye
Arzu7439 hunilimomm doğumdan 1 hafta sonra gitmiştim. Sezeryan olmuştum. Dikişlere baktı, ultrasonla karnıma baktı o kadar. 40ı çıkınca gel demedi açıkçası.
hunilimomm Arzu7439 bana da kağıt verdiler orda yazıyor şu tarihte gel diye ama ben gitmek istemiyorum açıkçası