hunilimomm 6 ay önce sezeryan oldum. 10 günlükken gittim 40ımda çağırmadı doktorum. Bende gitmek istiyorum ama alttan bakar diye o kadar korkuyorum ki. 35 haftalıkken nstde sancılarım çıktı diye alttan baktı hep ebe, o kadar canım yanmıştı ki resmen koridor inlemişti çığlıklarımdan. Birde ilkte yapmamıştı çıkarıp tekrar yapmıştı resmen bende de travma kaldı. Nasıl gideceğim bilmiyorum