Busragokceberra marscicegi Gelmiyor diye biliyorum ama faturaya yansıması lazım ona operatörü arayıp ya da uygulama varsa orda gözüküyor
Noname21 Busragokceberra bugün kizim esim ben arabada giderken az kalsın kaza yapiyorduk bir sadaka vermek istiyordum onu da bu çocuğumuza yolladım Allah yardımcısı olsun