Oaoa kızım 6 aylık, özel okulda çalışıyorum, 1 buçuk saatlik süt iznimi bile kullanmakta zorluk çekiyorum. Gidip gelmeler sanki bir lütufmuş gibi hissediyorum. Devlette olan arkadaşlar her durumda haklarınızı savunabiliyorsunuz ve bizlere göre çoook rahatsınız. Sakin olun şükredin halinize 🙏🏻