Oaoa benim de oğlum 7,5 aylık ve son 1 haftadır emmek dışında hiç bir şekilde beslenmiyor.. seminer dönemi seneme aşaması olsun dedik teyzemiz
Oaoa bakacak ama öğlene kadar hiç bir şekilde hiç bir şey yedirtmedik 😬 haftaya ne olacak nasıl geçecek nasıl alışacak hiç bilmiyorum çok kötü hissediyorum :( mecbur olmasam izne çıkacaktım ama çıkamıyorum da malesef 😔😔