Oaoa Çok kötü geçiyor.Tayinle yeni bir okula geldim kendi memleketimde.İkili öğretim yapılan bir okuldayım,sınıf öğretmeniyim..2. Ve 3. Sınıflarda boşluk var.2. Sınıflar öğlen, 3. Sınıflar sabahçı.Müdürden bebeğimle daha rahat ilgilenmek için sabahçı olmayı istedim inat etti ve vermedi.Hatta herkesin içinde bağırdı.Şuan şikayet mi edeyim kendimi sürdüreyim mi köy okuluna bilmiyorum 😢 Cidden psikolojim bozuldu :(((