Prima premium ile yola başladım 6 ay kullandım, aktif bebek de ara ara denedim ama bize kalıpları küçük geldi.
Daha sonra artan fiyatlardan dolayı canbebeye geçtim aynı numara canbebede de oldu, sızdırma vs yaşamadım. Sonra goon premium a gectim, prima premium un muadili diyebilirim. Aşırı memnunum, sızdırma, koku dısarı çıkması vs hiçbir şey yaşamadım.
Minies kullanmak zorunda kaldım onun da kalıbını begenmedim
Baby turco da kalıp olarak bize dar geldi.
Goon premium soft ile yola devam
Islak mendilde de baby turco, denk gelirsem pure soft.