HappyKids sleepy natural bez kullanıyoruz. Bezin emiciliği çok güzel sızdırma yaşamadık ayrıca bebeğim de ıslaklık hissetmiyor uzun süre rahatsız olmuyor. Molfix getirmiş biri kullandım kalıpları çok geniş beğenmedim. A101’in Sofia markası yine birinden elimize geçti asla emici değil, hiç altından rahatsız olmayan çocuk ilk çişte hemen kıvranmaya başladı asla tavsiye etmiyorum. sleepy Islak mendil kullanıyorum yine yumuşacık. Baby turco ıslak mendil de denedik ama boyu olarak çok küçük ve biraz kalın geldi bana, pek beğenmedim.