Yola sleepy bio natural ile başladık. Arada sleepy natural deneme fırsatım oldu, direkt pişik yapıyordu. Asla kullanamadım. Bio naturelden memnun olduğumu sanarken kaka taşmasına dayanamayıp prima premium care’e geçiş yaptık. Tam o esnada anladım ki sleepy primanın getir götürünü bile yapamazmış. Gündüz aktif bebek, gece premium olarak yola devam ettik. Sonrasında artan fiyatlar beni molfix denemeye davet etti. Maalesef hem kalıbı hem de koku yapma problemi yaşadık. Bu da olmayınca @Nazlican tavsiyesi ile goon premium denedik ve Bingooo! Dokusu prima ayarında. Sadece o kadar emici değil. Gündüz goon premium, gece prima premium 🌸🌸