Yigitbebekannesi Benimkinde dört kez küveze girdi kan uyuşmazlığı varmış iki ayı doldurduk daha geçmemişti araştırılması lazım dediler şehir hastanesine sevk ettiler sekiz tüp kan alındı 🤦♀️ Hayatımın en kötü anlarından biriydi 😞 ama kötü birler çıkmadı birdahaki asla kan aldırmadım kendi galiba bıraktım burda çok meşhur bir doktora başladım o bana bir emzir bir mama ver dedi üç gün boyunca dedi öyle atlattık çok şükür 🙏🏻
Zehra_kaan bereneliff Merhaba bizde de kan uyuşmazlığı vardı bizde sarılık çektik şuan 41 günlüğüz 17 günlük ken değerleri tamamen düştü 1 aylığa kadar gözlerinde kaldı şimdi hiç yok kaygılanmayın geçiyor.
bereneliff Zehra_kaan evet benimde 15 günde gecti zaten sadece renk olarak kaldı bi gün bembeyaz bi gün sarı gecicek insallah🙏🏼
Zehra_kaan Bu arada hemen geçsin istiyorsanız diğer ark.katılılıyorum mama verin daha hızlı geçiriyor. Bwnde mama ve şekerli su verdim.
Sumeyyecoban bereneliff ben oğlumu sarılık değeri 19 la hastaneye yatirmstm ve 3 aylikti hala gozlerinde vardı en son doktora götürdüm doktor en son gözlerinden çıkar sarılık dedi birde ciğerine bakmsti sanırım sknti yok dedi sonra yolladı zamanla da geçti
bereneliff Masalinannesi1 bende baslarda zaten mama verdim gecti sarılığımız değeri düştü sadece renk olarak kaldı
bereneliff Ebrucebecii yok devam etmiyorım mamamya sadece emziriyorum. Zaten değerimiz düştü geçti dedi doktor zamanla renginde gececek dedi bende ne zaman gecer diye merak ediyorumm
elif_cnrr bereneliff bizde sarılık geçirdik gözlerimizde hala var bende merak ediyorum nezaman geçer ?
Zehraarel Selam kuzular benim oğlumdada uzayan sarılık var 1ay10günlüğüz bugun emziriyorum serum suyu veriyorum iyileşsin istiyorum artık 😞 bide merak ettiğim Bişey var elleri bembeyaz ama yüzü esmer sarı karışık bu sarılıktan mı Öyle
SedaEceAlp Zehraarel merhaba aynı durum bizde de var 56 g9nlüğüz kan uyuşmazlığı nedeni ile sarılık var. Teni de dediğiniz gibi. Sizin kaç gün de geçti acaba
Melda_11 bereneliff bereneliff benmde bugun sezeryanim var Allah nasip ederse bebisimi alicam kucagima. Normalde sarılık icin ne kadar cok emzirirsen opma riski düşük diyorlar ama bende de esimle kan uyusmazligi var. Yani kan uyusmazliginda heo oluyor mu acaba.
AysimaSmom bereneliff en son gözünden geçecek sarılık . Benim kızımın 2 aylık olunca anca beyazlaşmıştı gözleri .
Zehraarel bereneliff sence geçer mi bizde eşimle kan uyuşmazliği var ondan mı o kadar sürdü acaba 🤷♀️