SedaEceAlp Zehraarel merhaba aynı durum bizde de var 56 g9nlüğüz kan uyuşmazlığı nedeni ile sarılık var. Teni de dediğiniz gibi. Sizin kaç gün de geçti acaba
Zehraarel SedaEceAlp 2ay sürdü sarılık ama tenı esmer kaldi valla hem ben hem eşim açik tenliyiz bebiiş esmer oldu 🤷♀️🥰🙏
Zehraarel SedaEceAlp sağlıklı olsunlar da boşver çevre o kadar saçma sapan konuşmasaydı teni dikkatimi bile cekmıyordu ama çok boş konuşuyor insanlar o yüzden duyma sana tavsiyem 🙏😘
Ozge17 bereneliff bizde de doğduğunda vardı kendiliğinden geçti ama bol bol emzirdim saatte iki saatte bi çok faydası oldu