motheroftwoangels burda gülüp eğleniyoruz normalde bütün postlarima bakarsanız akıl ruh sağlığında yattigim yazmaz 9 ay happy momda 3 ayda bu uygulamada yok gerek yok insanlar merak eder haliyle neden yattın ne oldu falan şimdi söylememin sebebide bu küçük bebeklere küçük çocuklara taciz tecavüz olaylarıni yapan kişiler hakim karşısında deli rolü oynuyor ona sinirleniyorum ben ben kaldım içlerinde 13 ama as değil bı süre elimizden telefon aldıkları için hiç bir şekilde vermiyorlar bol bol sohbet etmeye vaktiniz oluyor erkek kadın karışıktı benim yattigim servis ve inanın ki deli diyemem akıl sağlıkları gayet yerinde ciddi rahatsızligi olan arkadaşlar da vardı şimdi kalkıp ta bu kadar pisliğin içinde onlara deli denmesi beni kızdırır ciddi anlamda sinirlenirim.. En akıl sağlığı yerinde olmayan bı kaç arkadaşım vardı ama kimse kimseye deli muamelesi yapmayan bı ortam herkes anlayışlı kötü niyet sıfır.. senin en etkilendigin olay ne dersen bı abla vardı neyse kapatalım konuyu 😁